Sunday, October 01, 2006

飞儿乐团 (F.I.R) - [飛行部落] - 天天夜夜 (2nd Version)

歌手:飞儿乐团(F.I.R)
专辑:飞行部落

How do I live without you
I want to know
How do I breathe without you
If you ever go
How do I ever
ever survive
How do I how do I
Oh how do I live
 
当你的手还握在我手中 
没有一次 
我还停留 
说不出口的感动
当你的手还握在我手中 
灿烂的笑容 
不论过多久 
都让我心动
 
每一天在你的怀里等待
每一次我感觉你的存在
不能重来 
不愿离开 
是永远都灿烂的爱
 
每一天在你的梦里等待
每一次我感觉你的存在
so how do I live 
how do I live
How do I live   
without you
 
当你的手还握在我手中 
没有一次 
我还放手 
没有一次 
停留
当你的手还握在我手中 
灿烂的笑容 
不论过多久 
都让我心动
  
Oh tell me now
How do I live without you
How do I breathe without you

No comments: