Sunday, October 01, 2006

飞儿乐团 (F.I.R) - [飛行部落] - 天天夜夜 (Version 1)




作詞:Diane Warren/F.I.R/易家揚/April/謝宥慧
作曲:Diane Warren/F.I.R 編曲:Terence Teo


黎安萊姆絲

How do I live without you

Faye

I want to know

黎安萊姆絲

How do I breathe without you

Faye

If you ever go

黎安萊姆絲

How do I ever

Ever survive How do I How do I How do I live



阿沁

:當你的淚在微笑中滑落 回憶的風 吹著我走 我卻情願停留

Faye

:等一顆心到時間的盡頭 呼吸也會痛

:可是我記得 你給我的夢



Faye

每一天在你的懷裡等待

阿沁

每一夜我感覺你的存在 走過傷害

Faye

:我回頭看

:是永遠都燦爛的愛

Faye

:這一次我決定勇敢去愛

阿沁

:這一次我陪你看到未來

Faye

So, how do I live

阿沁

How do I live

How do I live without you



Faye

How do I live~~ oh~~~



阿沁

:當世界都遺忘我的時候 你的一切對我來 緊握才能擁有

Faye

:我明白一份真愛的背後 藏著苦和憂

:心痛的時候 更深刻 感受



Faye

每一天在你的懷裡等待

阿沁

每一夜我感覺你的存在 走過傷害

Faye

:我回頭看

:是永遠都燦爛的愛

Faye

:這一次我決定勇敢去愛

阿沁

:這一次我陪你看到未來

Faye

So, how do I live

阿沁

How do I live

How do I live without you



黎安萊姆絲

And tell me now~~~



Faye

每一天在你的懷裡等待

阿沁

每一夜我感覺你的存在 走過傷害

Faye

:我回頭看

:是永遠都燦爛的愛

Faye

:這一次我決定勇敢去愛

阿沁

:這一次我陪你看到未來

Faye

How do I live

阿沁

How do I live

How do I live without youwithout you

:是永遠都燦爛的愛

Faye

:這一次我決定勇敢去愛

阿沁

:這一次我陪你看到未來

Faye

So How do I live

阿沁

How do I live

How do I live without you

黎安萊姆絲

How do I live without you


How do I breathe without you

No comments: